About Me

My photo
nama saya MUHAMMAD HAFIZ BIN RAHMAN.tapi ade org panggil saya HARIMAU MALAYA (HM).saya sekolah di SMK BANDAR TENGGARA 2.umur saya 15 tahun.erm . .tu je kowt . .hehee . .

Friday 16 March 2012

tuhan jagakan dia . .

saat tiada lagi waktu untuk kita berjalan seiring . .
saat tiada lagi waktu buat kita berkongsi cerita girang . .
cukup saja ku rapatkan jari-jemariku . .
menangkupkannya . .
lalu mendoakan dirimu . . 
dengan cara itu . .
aq memohon,
memohon agar dia selalu menjagamu . .

tuhan,jagakan dia untukku . . 
jagakan dia agar airmatanya tak lagi jatuh . .
jagakan dia agar cintanya selalu penuh . .
untaikan senyuman di bibirnya . .
terangkan cahaya matanya . .
hangatkan hari-harinya agar selalu ceria . .
sinarilah malamnya agar tidurnya lelap . .
beri dia mimpi-mimpi indah . .
aku mohon . .
tuhan,jagakan dia untukku . .


dipetik daripada lagu 'TUHAN JAGAKAN DIA' yang dinyanyikan oleh MOTIF BAND . .

No comments:

Post a Comment

Followers